Ενδεικτικές Παρεμβάσεις



Δείτε τον αγώνα του Συλλόγου μέσα από τις εφημερίδες
  • Oι περιττές υπογειοποιήσεις είναι για τους τυφλοπόντικες

    17-02-16

    Αντιμαχόμαστε την αντίληψη που διακατέχεται από μια υπερευαισθησία για υπογειοποιήσεις μόνο όταν πρόκειται για το φιλικότερο προς το περιβάλλον χερσαίο συγκοινωνιακό μέσο και ποτέ για τεράστιους δρόμους που επιβαρύνουν πολύπλευρα το περιβάλλον. Γιατί αδιαπέραστα φράγματα αποτελούν οι επικίνδυνες οδικές αρτηρίες και τα αυτοκίνητα μέσα στις πόλεις. Αυτά με την ανεξέλεγκτη κίνησή τους πρακτικά απαγορεύουν την οριζόντια επικοινωνία των πολιτών κι όχι τα μέσα σταθερής τροχιάς που κινούνται (σε χαμηλές ταχύτητες) σε προβλεπόμενο σταθερό διάδρομο και ώρα.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Γιατί η Σιδηροδρομική Εγνατία

    16-01-2016

    Εδώ πρόκειται για μια γεωστρατηγικής σημασίας υποδομή, η οποία μπορεί να ενώσει όχι μόνο την Αδριατική με το Αιγαίο αλλά και τη Μαύρη Θάλασσα παρακάμπτοντας τα Στενά του Βοσπόρου και τα Δαρδανέλλια. Πολύ καλώς λοιπόν κατ’ αρχήν αναβαθμίζεται η γραμμή Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, αφού δημιουργεί προοπτικές να συνδεθεί το πρόσφατα σιδηροδρομικά αναβαθμισμένο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με το Μπουργκάς,  Διαβάστε περισσότερα...

  • H περιβαλλοντική υπερευαισθησία για υπογειοπoιήσεις

    17-11-15

    Τα τελευταία χρόνια είναι σύνηθες στη χώρα μας όταν σχεδιάζεται ένα μείζονος σημασίας σιδηροδρομικό έργο να αρχίζουν τα «όργανα και τα βιολιά» των πολεοδομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά «υπερευαίσθητων» για τις επιπτώσεις του στη γειτνιάζουσα περιοχή διέλευσής του. Δεν είναι καθόλου περίεργο.   Διαβάστε περισσότερα...

  • Για να συνδυαστεί η νέα και η παλιά γραμμή

    30-07-15

    Για τη διάσωση και τη δυνητική αξιοποίηση του μετρικού διαδρόμου της Πελοποννήσου (προαστιακή, τουριστική κτλ.) έχουμε αναφερθεί με προηγούμενες παρεμβάσεις μας κι έχουμε καταθέσει πρόταση νομοθετικής παρέμβασης στον αρμόδιο υπουργό. Ανεξάρτητα λοιπόν από τα πλεονεκτήματα της νέας «κανονικού» εύρους σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), θεωρούμε ότι ο παλιός μετρικός διάδρομος μπορεί μελλοντικά, αν όχι άμεσα, να φανεί εφεδρικά χρήσιμος, αφού διέρχεται μέσα από πολλούς οικισμούς   Διαβάστε περισσότερα...

  • Επιστολή - Πρόβλεψη διαδρόμου συνδυασμένου εύρους

    27-07-2015

    Θέμα: Πρόβλεψη διαδρόμου συνδυασμένου εύρους Όπως είναι γνωστό, η κατασκευαζόμενη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου- Ροδοδάφνης (Αίγιο),με προοπτική σύνδεσης της Πάτρας, επικαλύπτει σε κάποια τμήματα τον παλιό σιδηροδρομικό διάδρομο της μετρικής γραμμής, ο οποίος από Κόρινθο μέχρι Ψαθόπυργο έχει χαρακτηριστεί ως καταργημένη γραμμή.   Διαβάστε περισσότερα...

  • Πρόταση νομοθετικής παρέμβασης

    15-06-2015

    ΣΦΣ Αρκαδίας – Κίνηση Πελοποννησιακής Γραμμής Προς: Αν. υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρ. Σπίρτζη Θέμα: Να βγει ο σιδηρόδρομος από την προκρούστεια κλίνη κ. Υπουργέ Θεωρώντας επιβεβλημένη την αναπροσαρμογή της σχετικής νομοθεσίας προκειμένου να μην καταστραφούν οι δυνατότητες αξιοποίησης των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών ιδιαίτερα του μετρικού δικτύου των άλλοτε ΣΠΑΠ, θέλουμε να σας επισημάνουμε τα παρακάτω:  Διαβάστε περισσότερα...