Ενδεικτικές Παρεμβάσεις



Δείτε τον αγώνα του Συλλόγου μέσα από τις εφημερίδες
  • Η χρήση του τραίνου σαν φιλικού προς το περιβάλλον μέσου μαζικής μεταφοράς.

    12-11-2002

    Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ,αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Ο Σύλλογος Φίλων του σιδηροδρόμου Αρκαδίας αγωνίζεται για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου αλλά και για την καλλιέργεια μιας άλλης συνείδησης φιλικής προς το περιβάλλον και στα μεταφορικά «μέσα σταθερής τροχιάς».Θεωρούμε το μνημειώδες έργο πολιτισμού της εποχής του Χαρίλαου Τρικούπη πολύτιμη εθνική μας κληρονομιά και την ύπαρξή σιδηροδρόμου στην περιοχή μας σημαντική συγκοινωνιακή κατάκτηση.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

    Σεπτέμβριος 2002

    Η αλόγιστη και υπέρμετρη χρήση των ιδιωτικών αυτοκινήτων που έχει καταστήσει απάνθρωπες τις πόλεις αποτελεί ένα φαινόμενο σύγχρονης βαρβαρότητας. Έχει εξελιχτεί σε μια σύγχρονη μάστιγα του λεγόμενου αναπτυγμένου κόσμου. Κοντά στις παρενέργειες της μόλυνσης και στην κατασπατάληση των μη ανανεώσιμών ενεργειακών πόρων που συμβάλλουν ακόμα και στις δραματικές κλιματικές αλλαγές προστίθεται και η ηχορύπανση και η δέσμευση ζωτικών χώρων από τους πεζούς. Η αναγκαιότητα της ενίσχυσης όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα του σιδηροδρόμου και των μέσων σταθερής τροχιάς προβάλλει επιτακτικά. Περισσότεροι χώροι για τους πεζούς , για τα παιδιά, και για τους ηλικιωμένους. Περισσότεροι χώροι για το ποδήλατο ,για άθληση, αναψυχή κι ανθρώπινη επικοινωνία. Λιγότερη χρήση του αυτοκινήτου. Στροφή σε έναν άλλο πολιτισμό μεταφορών φιλικότερο στο περιβάλλον και τον άνθρωπο.  

  • Διακύρηξη της Τριπολιτσάς

    27-06-2002

      Διαβάστε περισσότερα...

  • Nα προλάβουμε το τραίνο του 2000

    Ιούλιος 2000

    Σε μια εποχή που η συγκοινωνιακή αθλιότητα των μεγαλουπόλεων και ιδιαίτερα της Αθήνας που ασφυκτιά από τα ιδιωτικά μεταφορικά μέσα, την κατασπατάληση ενέργειας για μηδαμινό ουσιαστικά μεταφορικό ανά μονάδα έργο, σε μια εποχή έντονης αναθέρμανσης της σιδηροδρομικής «ιδεολογίας» με το «Μετρό», τα τράμ, τον προαστιακό σιδηρόδρομο κτλ.,όταν στις ευρωπαϊκές κι άλλες χώρες η ήδη κυρίαρχη θέση του σιδηροδρόμου συνεχώς αναβαθμίζεται και αναπτύσσεται, υπάρχουν ωστόσο δυνάμεις και κέντρα που μιλούν κι εργάζονται για τη συρρίκνωση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας.  Διαβάστε περισσότερα...