Ενδεικτικές Παρεμβάσεις



Δείτε τον αγώνα του Συλλόγου μέσα από τις εφημερίδες
  • Αξιοποίηση κτηρίων κι άλλης περιουσίας του ΟΣΕ

    18-4-2011

    Με αφορμή τη συζήτηση για την αξιοποίηση των κτηρίων και εν γένει της ακίνητης δημόσιας περιουσίας του ΟΣΕ στην Αρκαδία θέλουμε να επισημάνουμε τα εξής: Tα τελευταία χρόνια ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Αρκαδίας έχει παρέμβει προς τον ΟΣΕ, προς τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το υπουργείο Πολιτισμού για τη διάσωση, τη μέριμνα αλλά και την πολύπλευρη αξιοποίηση των σιδηροδρομικών κτηρίων και των άλλων ανενεργών εγκαταστάσεων και του τροχαίου υλικού της γραμμής της Πελοποννήσου.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Ανακοίνωση

    26-12-2010

    Η απόφαση για την αναστολή των δρομολογίων του τραίνου στη γραμμή Κορίνθου – Άργους - Ναυπλίου –Τρίπολης αποτελεί το ώριμο αποτέλεσμα μιας αδιέξοδης πορείας δεκαετιών στην οποία οδήγησε τον ελληνικό σιδηρόδρομο η πολιτική σκανδαλώδους εύνοιας προς τις οδικές μεταφορές, σε συνδυασμό με τη χρόνια κακοδιοίκηση και κακοδιαχείριση του ΟΣΕ από τις κυβερνήσεις της χώρας μας.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Αδιαπραγμάτευτες οι σιδηροδρομικές υποδομές

    14-09-2010

    Στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ προβάλλονται οι φιλόδοξοι στόχοι για την ανάπτυξη σε νέες βάσεις του σιδηροδρομικού συστήματος της χώρας μας. Και βέβαια πρέπει να αλλάξουν πολλά από αυτά που οδήγησαν τα πράγματα στα σημερινά αδιέξοδα. Θεωρούμε όμως αναγκαίο να επισημάνουμε ορισμένα κρίσιμα ζητήματα ...  Διαβάστε περισσότερα...

  • Πράσινο Τραίνο - Δελτίο Τύπου

    10-7-2010

    Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Αρκαδίας χαιρετίζει την πρωτοβουλία του κόμματος των Οικολόγων Πρασίνων να πραγματοποιήσουν ταξίδι με το τραίνο στην Πελοπόννησο.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Καταστροφικά Σενάρια

    8-7-2010

    Έχουμε ήδη εκφράσει και με προηγούμενα έγγραφά μας την αγανάκτησή μας για τη δραματικά υποβαθμισμένη επαναλειτουργία της ανακαινισμένης σιδηροδρομικής γραμμής της κεντρικής Πελοποννήσου από τον περασμένο Αύγουστο. Έχουμε επίσης αναφερθεί στην ύποπτη καθυστέρηση για την απόδοσή της στην κυκλοφορία με τις πραγματικές δυνατότητές της και τις τεχνικά επιτρεπόμενες ταχύτητες, όπως έχουν επαληθευτεί στην πράξη.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Πώς θα αξιολογηθεί η γραμμή της κεντρικής Πελοποννήσου;

    06-05-2010

    Ήδη από τον περασμένο Αύγουστο θέσαμε το δραματικό ερώτημα προς την προηγούμενη κυβέρνηση και τα αρμόδια όργανα του ΟΣΕ αν ο τρόπος που επαναλειτούργησε η ανακαινισμένη «μετρική» γραμμή της κεντρικής Πελοποννήσου συνιστά ένα προμελετημένο έγκλημα, προκειμένου να εξαφανιστεί το τραίνο από την περιοχή. Με βάση και εκείνη την επιστολή μας υπήρξε άλλωστε παρέμβαση στη Βουλή με ερώτηση από τους βουλευτές τότε της αντιπολίτευσης και τωρινούς υπουργούς κ.κ. Ρέππα και Μανιάτη.   Διαβάστε περισσότερα...