Ενδεικτικές Παρεμβάσεις



Δείτε τον αγώνα του Συλλόγου μέσα από τις εφημερίδες
  • Ένταξη στα αναπτυξιακά έργα της Περιφέρειας Πελοποννήσου του σιδηροδρομικού δικτύου Κορίνθου - Άργους - Τρίπολης -Καλαμάτας

    30-01-2005

    Όπως είναι γνωστό το ιστορικό δίκτυο της Πελοποννήσου και ιδιαίτερα ο κλάδος Κορίνθου-Άργους- Τρίπολης - Καλαμάτας που διασχίζει αξονικά την Περιφέρεια έχει τελευταία αποσπάσει ένα σχετικά μικρό μερίδιο από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους με τους οποίους έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται σε εξέλιξη έργα συντήρησης- ανακαίνισης της γραμμής στην υπάρχουσα χάραξη η οποία χρονολογείται από την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Ανακοίνωση για τον εκτροχιασμό τραίνου

    16-01-2004

    Ο τελευταίος εκτροχιασμός τραίνου στην περιοχή μας , ανεξάρτητα από τις πραγματικές αιτίες , έρχεται να προβάλλει με αρνητικό έστω τρόπο το ζήτημα της αναβάθμισης της γραμμής που διασχίζει την Περιφέρεια Πελοποννήσου.   Διαβάστε περισσότερα...

  • Απολογισμός Δράσης Περιόδου απο Φλεβάρη 2002 έως Φλεβάρη 2004

    Ιανουάριος 2004

      Διαβάστε περισσότερα...

  • Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

    21-09-2003

    Ο Σύλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Αρκαδίας χαιρετίζει το συμβολικό και επετειακό εορτασμό , την «ημέρα χωρίς αυτοκίνητο» που πρέπει να γίνει ημέρα διεκδίκησης και εναλλακτικής προοπτικής. Καλούμε την Πολιτεία και η Τοπική Αυτοδιοίκηση:Να πάρουν τολμηρά πρακτικά μέτρα για να αποδοθούν ξανά οι χώροι στους πεζούς . Για να γίνει ουσιαστική αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς , τόσο των λεωφορείων όσο και των μέσων σταθερή τροχιάς των τραμ και των τραίνων. Να προωθηθεί η αλληλοσυμπληρωματική λειτουργία και η προτεραιότητα των δημόσιων συγκοινωνιών. Να διευκολυνθεί το ποδήλατο. Καλούμε τους πολίτες :Να διεκδικήσουν εκτεταμένες πεζοδρομήσεις και οργανωμένους χώρους στάθμευσης. Γιατί οι πόλεις πρέπει να ξαναγίνουν ανθρώπινες , για να παίξουν τα παιδιά στις γειτονιές , για να μη μολύνεται το περιβάλλον.  

  • ΚΑΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

    Μάιος 2003

    Τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν φέτος το χειμώνα στον εθνικό οδικό άξονα Κορίνθου-Τρίπολης –Καλαμάτας στην περιοχή της Στέρνας και στην Τσακώνα τροφοδότησαν πολλές συζητήσεις και δημοσιεύματα γύρω από το πώς μελετήθηκε , πώς εκτελέστηκε αλλά τελικά και πού μπορεί να υπάρχουν ευθύνες για το συγκεκριμένο έργο. Αν είναι ευθύνες σε πολιτικό ή σε τεχνικό επίπεδο . Αν υπάρχουν ευθύνες και πότε , αρμόδιων κυβερνητικών στελεχών που με παρεμβάσεις ανέτρεψαν επιστημονικά τεκμηριωμένα σχέδια κτλ.  Διαβάστε περισσότερα...

  • Αξιοποίηση Σιδηροδρομικού σταθμού Μύλων Αργολίδας

    23-11-2002

    Κύριε Δήμαρχε πληροφορηθήκαμε το ενδιαφέρον σας για τον σιδηροδρομικό σταθμό των Μύλων και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την ευαισθησία σας για τον συγκεκριμένο ζήτημα.Ο σιδηροδρομικός σταθμός των Μύλων με τα κτίριά του και τις εν γένει εγκαταστάσεις του έχει γράψει ασφαλώς τη δικιά του μεγάλη ιστορία κι έχει γνωρίσει ημέρες δόξας όταν ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο αποτελούσε κύριο και δεσπόζον μεταφορικό μέσο. Εμείς σαν Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου Αρκαδίας κινητοποιούμαστε για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου θεωρώντας ότι ο σιδηρόδρομος σαν στρατηγική υποδομή φιλική προς το περιβάλλον πρέπει να ανακτήσει την βαρύνουσα θέση που του αξίζει μέσα σε ένα σύγχρονο σύστημα συνδυασμένων μεταφορών.   Διαβάστε περισσότερα...